14 Kasım 2009 Cumartesi

Medya böyle bir kavga duymadı...

GAZETECİLER.COM
Daha neler göreceğiz, daha neler duyacağız bakalım...
Medya bu geyik kavga ile çalkalanıyor...
Mevzu bel altı çıktı...
Biri diğerini kendisine asılmakla suçluyor...
Asıl enterasan olan ise asıldığı öne sürülende,
Kendisine asılındığını iddia eden de erkek...

BANA DİL OYNATINCA...

Kelebek yazarı Onur Baştürk'ü tokatlayan Can Tanrıyar, bunu neden yaptığını
açıkladı... İddiası Onur Baştürk'ün kendisine asıldığı yönünde...
Şöyle diyor Can Tanrıyar;

"Adını bile bilmediğim biri karşımda gay hareketleri yapıp,
dil oynatınca ve daha sonra da bana doğru gelince bir tokat attım.
Ne yapsaydım?.. Yanağını mı okşasaydım?.."

TOKAT ATACAĞIMA OKŞASA MIYDIM?

Can Tanrıyar, tokat üzerine Onur Baştürk'e destek çıkanlara da fena halde bozulmuş.
Hele de Oray Eğin'in yazdıklarına...

"Bugün "iki aynı cins"ten biri çıkmış... Yok "Can Tanrıyar sokak ortasında saldırır diye Petek Dinçöz'ü eleştirmeyecek miyiz?.." demiş!.. Ulan ne bel altı bir edebiyat bu?..

Ya öbürü?.. Demiş ki, "Can Tanrıyar, Petek Dinçöz'ü eleştiren Onur Baştürk'e herkesin gözü önünde Bebek'te tokat attı... Ve Hürriyet yazarına sahip çıkmadı"

Küçük aklıyla verdiği gaza bak gaza!.. Ne yani Hürriyet de diyecekti, "Can Tanrıyar, çocuk o kadar saç sallamış, dil bükmüş, tokat atacağına okşasaydın ya..." mı diyecekti?.. Kardeşim, bu konunun gazetecilikle falan alakası yok!!! Anladınız mı?.."
__________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder